بروز رسانی لندروور فریلندر 2
 
classic car
 
شنبه 28 / 9 / 1391برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

با وجود خودروی جالب و پر طمطراق رنجروور اووک، دیگر فریلندر در سایه قرار گرفته و کمتر خبری از این خودروی شاسی بلند خوش تیپ لندروور به گوش می‌رسد. این در حالی است که دو سال پیش فریلندر، اولین فیس لیفت خود را پذیرا شد و در آستانه سال 2013 آخرین بروز رسانی خود را نیز ارائه خواهد نمود.

Land-Rover Freelander2 facelift

Land-Rover Freelander2 facelift

قرار شده است این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه مسکو به معرض نمایش عموم درآید. بروز رسانی های فریلندر 2 شامل مقدار کمی تغییرات در طراحی ظاهری و البته کابینی کاملاً جدید به همراه لوازم اضافی جدید می‌شود.

فیس لیفت قبلی فریلندر به سال 2010 باز می‌گردد که لندروور اصلاحاتی روی جلو پنجره مشبک و درب عقب آن انجام داد و همزمان نسخه ed4 تک دیفرانسیل را نیز عرضه کرد.
این خودروساز بریتانیایی-هندی (همان طور که می‌دانید، لندروور-رنجروور و جگوار در مالکیت تاتای هندوستان می‌باشند)، چراغ‌های جلو و عقب فریلندر جدید را با نمونه زنون LED تعویض کرده است. حال آنکه چراغ‌های جلو از گرافیک متفاوتی از قبل بهره مند هستند. در جلوپنجره و چراغ‌های مه شکن هم از کروم شفاف‌تری استفاده شده است. خریداران قادر به سفارش خودرو با سه رنگ جدید هستند که این سه رنگ عبارتند از:آبی موریس،سبز Aintree و هاوانا. چرخهای 17 اینچی جدید هم از دیگر تغییرات ظاهری این اتومبیل شاسی بلند هستند.

Land-Rover Freelander2 dashboard

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander2 2013 interior

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander2 2013 front seat

Land-Rover Freelander2

در داخل خودرو کنسول وسط کاملا تغییر یافته و کاملا مدرن به نظر می‌رسد و یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی نیز در وسط داشبورد خودرو قرار گرفته است. در این خودرو از تکنولوژی‌های جدیدی مانند سیستم استارت بدون کلید، دوربین دید عقب و سیستم هشدار فعال استفاده شده است. سیستم صوتی که در اووک وجود دارد برای Freelander2 نیز در دو مدل قابل سفارش است: اولین مدل11 اسپیکر با قدرت 380 وات 2در مجموع و دومین مدل با 17 اسپیکر جمعاً به قدرت 825 وات که مدل دوم مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی هم می‌باشد با این وجود در مدل استاندارد شاهد وجود 8 اسپیکر جمعاً به قدرت 80 وات هستیم.

Land-Rove Freelander2 2013 control

Land-Rove Freelander2

Land-Rover Freelander2 2013 display

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander2 console

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander2 2013 headlight

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander 2 facelift

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander2 rearcamera

Land-Rover Freelander2

فریلندر2 از همان 3 موتور 2.2 لیتری 4 سیلندر توربو دیزل قبلی بهره می‌برد که این سه موتور عبارتند از: موتور TD4 با 184 اسب بخار، موتور SD4 با 187 اسب بخار و موتور eD4 که 148 اسب بخار قدرت دارد. تنها موتور eD4 مجهز به جعبه دنده دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو است. این موتور در صد کیلومتر تنها 6 لیتر سوخت مصرف می کند.

Land-Rover Freelander2 2013 rear

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander2 facelift

Land-Rover Freelander2

Land-Rover Freelander2 rear

Land-Rover Freelander2

لندروور جزئیات کاملی در مورد قیمت ارائه نکرده اما می‌دانیم که قیمت این خودرو در انگلستان 23.700 پوند و در آمریکا 37 هزار دلار است که این یعنی هزار پوند گران‌تر از مدل قبل. انتظار می‌رود که فروش این خودرو در انگلستان از اکتبر آغاز شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 17010
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1